Rola grafiki w crowdfundingu
Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.
Czytaj więcejAnna Anioł w książce Fundraising dla ludzi kościoła zwraca uwagę na to, że ludzie dają LUDZIOM. Darczyńcy wpłacają środki bo TY ich prosisz, bo wiedzą, komu i w jaki sposób pomogą. Wpłata jest reakcją na potrzebę konkretnego człowieka.
Co jako organizator zbiórki możesz zrobić?
- zaproponuj propozycję rozwiązania problemu konkretnej grupy ludzi;
- opowiedz historię osoby, która korzysta z pomocy Waszej organizacji;
- przedstaw “historię sukcesu”, który można dzięki Wam osiągnąć;
- podkreśl to, w jaki sposób darczyńca uczestniczy w rozwiązaniu problemu;
- poproś o wsparcie. Po prostu.
Prośba o wsparcie finansowe jest zaproszeniem do działania, a darczyńca jest niezbędnym członkiem zespołu projektowego. Macie wiedzę, wytrwale pracujecie aby osiągnąć wyznaczone cele, a darczyńca dostarcza Wam brakujący i niezbędny zasób - pieniądze.
Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.
Czytaj więcejDowiedz się, jak zarządzać ryzykiem w NGO i poznaj praktyczne wskazówki na czas trudnych sytuacji. Przygotowanie się na kryzys minimalizuje jego negatywne skutki.
Czytaj więcejCzy zrobiliście już podsumowanie swojej działalności społecznej? Czy wchodzicie w Nowy Rok z nowymi pomysłami? Nie zapomnijcie o ewaluacji i planie.
Czytaj więcej