Ludzie dają ludziom

Ludzie dają ludziom

Anna Anioł w książce Fundraising dla ludzi kościoła zwraca uwagę na to, że ludzie dają LUDZIOM. Darczyńcy wpłacają środki bo TY ich prosisz, bo wiedzą, komu i w jaki sposób pomogą. Wpłata jest reakcją na  potrzebę konkretnego człowieka. 

Co jako organizator zbiórki możesz zrobić?

- zaproponuj propozycję rozwiązania problemu konkretnej grupy ludzi;

- opowiedz historię osoby, która korzysta z pomocy Waszej organizacji;

- przedstaw “historię sukcesu”, który można dzięki Wam osiągnąć;

- podkreśl to, w jaki sposób darczyńca uczestniczy w rozwiązaniu problemu;

- poproś o wsparcie. Po prostu.


Prośba o wsparcie finansowe jest zaproszeniem do działania, a darczyńca jest niezbędnym członkiem zespołu projektowego. Macie wiedzę, wytrwale pracujecie aby osiągnąć wyznaczone cele, a darczyńca dostarcza Wam brakujący i niezbędny zasób - pieniądze.


 


 

Podobne artykuły

Ewaluacja – klucz do efektywności

Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzać ewaluację, kiedy najlepiej to zrobić, co powinna zawierać i jak się do niej przygotować. Zyskaj wgląd w etapy ewaluacji i korzyści płynące z tego procesu.

Czytaj więcej

Rola grafiki w crowdfundingu

Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.

Czytaj więcej