Dla organizatorów
Jesteśmy odpowiedzią na potrzeby zarówno osób prywatnych, jak i organizacji społecznych, grup czy związków wyznaniowych.
Utworzenie zbiórki jest bezpłatne i bardzo proste, ale na tym nie kończy się zadanie organizatora. Aby zbiórka osiągnęła cel należy ją odpowiednio promować. Dodatkowe informacje znajdziesz w sekcji Pytania i Odpowiedzi
Krok 1: Utwórz zbiórkę
Załóż profil organizatora klikając tutaj. Podawaj tylko prawdziwe dane. Po zarejestrowaniu się utwórz zbiórkę poprzez wypełnienie formularza tutaj. Zbiórkę możesz utworzyć na określony czas lub zakończyć ją po osiągnięciu celu. Poczekaj na weryfikację.
Krok 2: Promuj zbiórkę
Po założeniu zbiórki poinformuj o niej znajomych, poproś o pierwsze wpłaty i umieść link do zbiórki na swoich stronach. Jeśli chcesz, żebyśmy pomogli Ci w promowaniu zbiórki, wybierz odpowiednią dla Ciebie opcję płatnej promocji.
Krok 3: Co jeszcze możesz zrobić?
Aby wzmocnić zainteresowanie Twoją zbiórką aktualizuj informacje o niej i dodawaj systematycznie zdjęcia oraz filmy. Pamiętaj, że możesz też założyć zbiórkę na stałe wsparcie Twojej działalności. Najlepiej zrób to od razu, wtedy obie zbiórki będą się wzajemnie promować. Możesz też dodawać nagrody dla swoich darczyńców.
Krok 4: Wypłać środki
Wypłata zebranych środków może być zrealizowana tylko na to konto bankowe, które zostało przez Ciebie użyte w procesie weryfikacji. Środki możesz wypłacać w dowolnym momencie nawet przed osiągnięciem celu czy zakończeniem terminu zbiórki
Masz inne pytania? Czytaj więcej
Przejdź do FAQ