Świąteczne Życzenia
Szczególnie w okresie świątecznym pamiętajcie o innych, zachęcając do nawiązywania więzi poprzez życzenia, rozmowy i wsparcie dla tych, którzy mogą odczuwać samotność.
Czytaj więcejDlaczego niektóre zbiórki błyskawicznie osiągają 100% na pasku wpłat, a inne nie przykuwają naszej uwagi?
Jak przekonać potencjalnego Darczyńcę do tego, aby poparł Twoje idee i działania?
Chip Heath i Dan Heath w swojej książce “Przyczepne historie” omawiają sześć elementów, które powinna zawierać chwytliwa opowieść i radzą, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do świadomości odbiorcy:
- Sedno: pozostaw tylko niezbędne elementy przekazu;
- Umyślne zaskoczenie: przykuj i utrzymaj uwagę odbiorcy;
- Konkretyzacja: pomóż odbiorcy zrozumieć i zapamiętać przekaz;
- Cenione źródło: przekonaj odbiorcę do tego, by uwierzył w Twój przekaz;
- Emocje: Twój przekaz musi być ważny dla odbiorcy;
- Storytelling: opowiedz historię, która sprawi, że odbiorca wprowadzi Twoje idee w czyn.
Więcej o tym, jak dobrze opisać zbiórkę dowiesz się z Poradnika Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?
Szczególnie w okresie świątecznym pamiętajcie o innych, zachęcając do nawiązywania więzi poprzez życzenia, rozmowy i wsparcie dla tych, którzy mogą odczuwać samotność.
Czytaj więcejCzy zrobiliście już podsumowanie swojej działalności społecznej? Czy wchodzicie w Nowy Rok z nowymi pomysłami? Nie zapomnijcie o ewaluacji i planie.
Czytaj więcejDowiedz się, jaki wpływ analiza danych może mieć na Twoją organizację, jak ją prowadzić i z jakich narzędzi możesz skorzystać.
Czytaj więcej