Zakładanie zbiórki krok po kroku

Zakładanie zbiórki krok po kroku

Załóż zbiórkę! Od pomysłu do działania dzieli Cię tylko kilka kroków.

Jeśli chcesz założyć zbiórkę, musisz utworzyć konto na portalu Twojazbiorka.pl. Wystarczy, że klikniesz “Załóż zbiórkę”, a następnie "Utwórz konto". Wypełnij wszystkie wymagane pola i dokonaj weryfikacji przelewem. Pamiętaj, że na to zostaną przekazane środki ze zbiórki.

Administratorzy postarają się, jak najszybciej potwierdzić weryfikację przelewem. Będzie jeszcze potrzebna weryfikacja danych osobowych lub firmowych, które podałeś w formularzu rejestracyjnym. Prześlij skan dokumentu potwierdzającego Twoje dane lub dokumenty Twojej organizacji, np. odpis KRS, wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.

Twoje dane są wykorzystywane wyłącznie do celów weryfikacji, aby zapewnić bezpieczeństwo i wiarygodność zbiórek.

Po udanej weryfikacji możesz założyć zbiórkę na wymarzony cel. Pozyskaj stałych darczyńców, którzy będą wspierać Ciebie, Twoją działalność, społeczność, wspólnotę lub organizację regularnymi wpłatami.

Aby założyć zbiórkę musisz wypełnić wszystkie pola z gwiazdką: utwórz nazwę zbiórki, wybierz kategorię, województwo. Dodaj zdjęcie główne zbiórki. Pamiętaj, że najlepiej prezentują się fotografie o maksymalnym rozmiarze 3MB i proporcjach 4:3. Stwórz ciekawy opis swojej zbiórki. Ustal główny cel zbiórki, kwotę celu i sugerowane wysokości wpłat. Zbiórkę możesz utworzyć na określony czas lub zakończyć ją po osiągnięciu celu.

Poczekaj na weryfikację zbiórki, zazwyczaj trwa to kilka godzin. Możesz wprowadzać zmiany w opisie, ale pamiętaj, że za każdym razem zbiórka będzie musiała ponownie przejść etap weryfikacji. Administratorzy zastrzegają sobie również możliwość wprowadzania zmian.

Wypłata zebranych środków może być zrealizowana tylko na konto bankowe, które zostało przez Ciebie użyte w procesie weryfikacji. Środki możesz wypłacać w dowolnym momencie nawet przed osiągnięciem celu czy zakończeniem terminu zbiórki.

PAMIĘTAJ, działamy razem, aby osiągnąć sukces. 

Obejrzyj naszą animację:

Podobne artykuły

Ewaluacja – klucz do efektywności

Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzać ewaluację, kiedy najlepiej to zrobić, co powinna zawierać i jak się do niej przygotować. Zyskaj wgląd w etapy ewaluacji i korzyści płynące z tego procesu.

Czytaj więcej

Rola grafiki w crowdfundingu

Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.

Czytaj więcej