Jak pisać, aby zostać zapamiętanym?

Jak pisać, aby zostać zapamiętanym?

Dlaczego niektóre zbiórki błyskawicznie osiągają 100% na pasku wpłat, a inne nie przykuwają naszej uwagi?

Jak przekonać potencjalnego Darczyńcę do tego, aby poparł Twoje idee i działania?

Chip Heath i Dan Heath w swojej książce “Przyczepne historie” omawiają sześć elementów, które powinna zawierać chwytliwa opowieść i radzą, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do świadomości odbiorcy:

- Sedno: pozostaw tylko niezbędne elementy przekazu;

- Umyślne zaskoczenie: przykuj i utrzymaj uwagę odbiorcy;

- Konkretyzacja: pomóż odbiorcy zrozumieć i zapamiętać przekaz;

- Cenione źródło: przekonaj odbiorcę do tego, by uwierzył w Twój przekaz;

- Emocje: Twój przekaz musi być ważny dla odbiorcy;

- Storytelling: opowiedz historię, która sprawi, że odbiorca wprowadzi Twoje idee w czyn.

Więcej o tym, jak dobrze opisać zbiórkę dowiesz się z Poradnika Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?

Podobne artykuły

Rola grafiki w crowdfundingu

Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.

Czytaj więcej