Czy pieniądze zebrane w trakcie kampanii crowdfundingowej to zawsze darowizna?
Czy wsparcie, za które Darczyńca otrzymuje coś w zamian, to darowizna?
Czytaj więcejDlaczego niektóre zbiórki błyskawicznie osiągają 100% na pasku wpłat, a inne nie przykuwają naszej uwagi?
Jak przekonać potencjalnego Darczyńcę do tego, aby poparł Twoje idee i działania?
Chip Heath i Dan Heath w swojej książce “Przyczepne historie” omawiają sześć elementów, które powinna zawierać chwytliwa opowieść i radzą, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do świadomości odbiorcy:
- Sedno: pozostaw tylko niezbędne elementy przekazu;
- Umyślne zaskoczenie: przykuj i utrzymaj uwagę odbiorcy;
- Konkretyzacja: pomóż odbiorcy zrozumieć i zapamiętać przekaz;
- Cenione źródło: przekonaj odbiorcę do tego, by uwierzył w Twój przekaz;
- Emocje: Twój przekaz musi być ważny dla odbiorcy;
- Storytelling: opowiedz historię, która sprawi, że odbiorca wprowadzi Twoje idee w czyn.
Więcej o tym, jak dobrze opisać zbiórkę dowiesz się z Poradnika Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?
Czy wsparcie, za które Darczyńca otrzymuje coś w zamian, to darowizna?
Czytaj więcejW Warszawie powstała nowa przestrzeń dedykowana szczególnie fundacjom i stowarzyszeniom.
Czytaj więcejNie wiesz, dlaczego niektóre zbiórki osiągają swój cel w ciągu kilku dni, a na Twoje nikt nie wpłaca? Ośrodek Analiz Cegielskiego przygotował Poradnik „Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?”
Czytaj więcej