Jak pozyskiwać darowizny? - wskazówki Mike'a Rothfelda
Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać fundusze dla organizacji społecznych według Mike'a Rothfelda z Foundation for Applied Conservative Leadership.
Czytaj więcejDlaczego niektóre zbiórki błyskawicznie osiągają 100% na pasku wpłat, a inne nie przykuwają naszej uwagi?
Jak przekonać potencjalnego Darczyńcę do tego, aby poparł Twoje idee i działania?
Chip Heath i Dan Heath w swojej książce “Przyczepne historie” omawiają sześć elementów, które powinna zawierać chwytliwa opowieść i radzą, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do świadomości odbiorcy:
- Sedno: pozostaw tylko niezbędne elementy przekazu;
- Umyślne zaskoczenie: przykuj i utrzymaj uwagę odbiorcy;
- Konkretyzacja: pomóż odbiorcy zrozumieć i zapamiętać przekaz;
- Cenione źródło: przekonaj odbiorcę do tego, by uwierzył w Twój przekaz;
- Emocje: Twój przekaz musi być ważny dla odbiorcy;
- Storytelling: opowiedz historię, która sprawi, że odbiorca wprowadzi Twoje idee w czyn.
Więcej o tym, jak dobrze opisać zbiórkę dowiesz się z Poradnika Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?
Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać fundusze dla organizacji społecznych według Mike'a Rothfelda z Foundation for Applied Conservative Leadership.
Czytaj więcejDowiedz się, dlaczego unikanie emocjonalnego szantażu, pokazywanie efektów pomocy i dawanie nadziei są kluczowe w budowaniu zaufania i zachęcaniu darczyńców do udziału w zbiórkach na leczenie.
Czytaj więcejWielu ludzi ma obawy przed sformułowaniem bezpośredniej prośby o pieniądze. W fundraisingu i crowdfundingu jest to jednak podstawowa umiejętność, dlatego prezentuje kilka porad, jak pozbyć się obaw.
Czytaj więcej