Sztuka pisania przekonujących apeli o wsparcie
Pisanie przekonujących apeli o wsparcie to kluczowy element pracy fundraiserów. Poznaj kilka ważnych wskazówek.
Czytaj więcejDlaczego niektóre zbiórki błyskawicznie osiągają 100% na pasku wpłat, a inne nie przykuwają naszej uwagi?
Jak przekonać potencjalnego Darczyńcę do tego, aby poparł Twoje idee i działania?
Chip Heath i Dan Heath w swojej książce “Przyczepne historie” omawiają sześć elementów, które powinna zawierać chwytliwa opowieść i radzą, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do świadomości odbiorcy:
- Sedno: pozostaw tylko niezbędne elementy przekazu;
- Umyślne zaskoczenie: przykuj i utrzymaj uwagę odbiorcy;
- Konkretyzacja: pomóż odbiorcy zrozumieć i zapamiętać przekaz;
- Cenione źródło: przekonaj odbiorcę do tego, by uwierzył w Twój przekaz;
- Emocje: Twój przekaz musi być ważny dla odbiorcy;
- Storytelling: opowiedz historię, która sprawi, że odbiorca wprowadzi Twoje idee w czyn.
Więcej o tym, jak dobrze opisać zbiórkę dowiesz się z Poradnika Jak dobrze przeprowadzić zbiórkę pieniędzy i budować społeczność wokół swojej misji?
Pisanie przekonujących apeli o wsparcie to kluczowy element pracy fundraiserów. Poznaj kilka ważnych wskazówek.
Czytaj więcejDzięki fundraisingowi i crowdfundingowi można teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie, którzy chcą wspierać wspólną sprawę. Dowiedz się, jak skutecznie planować i realizować zbiórki na szczeblu międzynarodowym.
Czytaj więcejDowiedz się, jak organizacje pozarządowe mogą efektywnie wykorzystywać wieloetapowe strategie zbierania funduszy, budując napięcie i zaangażowanie darczyńców.
Czytaj więcej