Ewaluacja – klucz do efektywności
Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzać ewaluację, kiedy najlepiej to zrobić, co powinna zawierać i jak się do niej przygotować. Zyskaj wgląd w etapy ewaluacji i korzyści płynące z tego procesu.
Czytaj więcejZałożenie zbiórki nie daje jeszcze gwarancji pojawienia się wpłat, a tym bardziej osiągnięcia kwoty, której potrzebujesz. Zacznij od zaplanowania promocji. Zastanów się jakie masz możliwości reklamy swojej zbiórki, jakimi kanałami social media dysponujesz? Czy masz znajomych, którzy udostępnią informację o zbiórce?
Zaraz po uruchomieniu zbiórki poproś kilku znajomych o wykonanie drobnych wpłat na Twój projekt. Porozmawiaj z sąsiadami i rodziną. Wyślij sms, e-mail, wiadomość na grupy, w których jesteś, np. na Signalu. Zbiórka, którą już ktoś wsparł sprawia lepsze wrażenie.
Informacje o zbiórce zamieść na swoich profilach w mediach społecznościowych, opublikuj post czy tweet. Zamieść relację, w której opiszesz swoją historię i pomysł. Zdobądź zaufanie darczyńców! Nawet proste nagranie wykonane telefonem komórkowym jest dobrym sposobem na dotarcie do szerokiego grona osób. Darczyńcy muszą Cię poznać i uwierzyć w Twój projekt. Poproś znajomych o udostępnienie.
Jeśli masz swoją stronę internetową koniecznie umieść tam informację o zbiórce. Skorzystaj z generatora kodu dostępnego na naszym portalu i zamieść praktyczny widget, który gwarantuje szybką wpłatę.
Możesz też wysłać komunikat do mediów i zorganizować spotkanie, briefing, konferencję prasową. Bardzo skuteczne będzie poparcie Twojej akcji przez znane osoby. Spróbuj i poproś jakiegoś "celebrytę", żeby wspomniał o Twojej zbiórce.
Pamiętaj, że masz nasze wsparcie w działaniach promocyjnych!
Jak możemy pomóc?
Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa pakiety: Podstawowy i Premium. Pakiet Podstawowy zawiera wygenerowanie krótkiego linku do Twojej zbiórki oraz wyróżnienie na liście projektów. Pakiet Premium zawiera dodatkowo umieszczenie informacji o Twojej zbiórce na profilu FB portalu Twojazbiorka.pl oraz w naszym newsletterze, a także wyróżnienie na stronie głównej. Każdą z opcji możesz też wykupić niezależnie.
Najlepsze efekty przyniesie działanie na wszystkich polach. Kluczowe jest Twoje zaangażowanie. Wyobraź sobie, że zbiórka jest jak toczenie kuli śnieżnej, która stopniowo się rozrasta, im więcej działań podejmiesz tym większy sukces twojej zbiórki.
Obejrzyj naszą animację:
Dowiedz się, dlaczego warto przeprowadzać ewaluację, kiedy najlepiej to zrobić, co powinna zawierać i jak się do niej przygotować. Zyskaj wgląd w etapy ewaluacji i korzyści płynące z tego procesu.
Czytaj więcejMacie głowę pełną inspirujących pomysłów na działalność, ale nie wiecie, czy uda wam się pozyskać środki na ich realizację? Przeczytajcie, jaki cel wybrać, aby stworzyć przekonujący projekt.
Czytaj więcejOdkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.
Czytaj więcej