Jak mierzyć i raportować efektywność działań społecznych?
Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) ułatwiające monitorowanie działań organizacji pozarządowych.
Czytaj więcejZbiórki pieniędzy w Internecie cieszą się w ostatnich latach ogromną popularnością. Jest to jedna z najpopularniejszych metod pomocy dla organizacji charytatywnych, osób potrzebujących wsparcia finansowego czy prowadzących działalność społeczną. Jednak, aby zbiórka była skuteczna, warto pamiętać o kilku kluczowych elementach, które mogą przesadzić o tym, czy uda się zebrać wystarczające fundusze.
Najczęściej popełniane błędy przy zakładaniu zbiórki to:
1) nazwa zbiórki nie przyciąga uwagi lub jest niezrozumiała,
2) zdjęcie ilustrujące zbiórkę jest złej jakości, nie dotyczy przedmiotu zbiórki lub jest zbyt typowe (pochodzi z banku darmowych fotografii),
3) źle dobrana kwota i czas trwania zbiórki.
4) opis jest zbyt ogólny, nie zawiera informacji o organizatorze, kosztorysu i wyjaśnienia potrzeby przekazania wsparcia,
5) w opisie brakuje bezpośredniej prośby o wsparcie projektu,
6) brak komunikacji z darczyńcami, podziękowania za darowiznę,odpowiedzi na pytania.
Więcej dowiecie się z naszej animacji:
Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) ułatwiające monitorowanie działań organizacji pozarządowych.
Czytaj więcejDowiedz się, jak zorganizować spotkanie opłatkowe dla sympatyków i darczyńców organizacji pozarządowej przy niewielkim budżecie.
Czytaj więcejMacie głowę pełną inspirujących pomysłów na działalność, ale nie wiecie, czy uda wam się pozyskać środki na ich realizację? Przeczytajcie, jaki cel wybrać, aby stworzyć przekonujący projekt.
Czytaj więcej