Ludzie dają ludziom

Ludzie dają ludziom

Anna Anioł w książce Fundraising dla ludzi kościoła zwraca uwagę na to, że ludzie dają LUDZIOM. Darczyńcy wpłacają środki bo TY ich prosisz, bo wiedzą, komu i w jaki sposób pomogą. Wpłata jest reakcją na  potrzebę konkretnego człowieka. 

Co jako organizator zbiórki możesz zrobić?

- zaproponuj propozycję rozwiązania problemu konkretnej grupy ludzi;

- opowiedz historię osoby, która korzysta z pomocy Waszej organizacji;

- przedstaw “historię sukcesu”, który można dzięki Wam osiągnąć;

- podkreśl to, w jaki sposób darczyńca uczestniczy w rozwiązaniu problemu;

- poproś o wsparcie. Po prostu.


Prośba o wsparcie finansowe jest zaproszeniem do działania, a darczyńca jest niezbędnym członkiem zespołu projektowego. Macie wiedzę, wytrwale pracujecie aby osiągnąć wyznaczone cele, a darczyńca dostarcza Wam brakujący i niezbędny zasób - pieniądze.


 


 

Podobne artykuły

Cele, które angażują

Macie głowę pełną inspirujących pomysłów na działalność, ale nie wiecie, czy uda wam się pozyskać środki na ich realizację? Przeczytajcie, jaki cel wybrać, aby stworzyć przekonujący projekt.

Czytaj więcej

Rola grafiki w crowdfundingu

Odkryjcie, jak dobra grafiki, zasady estetyki i przemyślane hasła mogą wzbogacić waszą zbiórkę. W artykule znajdziecie praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować dobrą grafikę.

Czytaj więcej