Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?
Przewodnik Michała Osieja to doskonałe wprowadzenie, które pozwoli Ci na rozpoczęcie przygody z fundraisingiem
Czytaj więcejZałożenie zbiórki nie daje jeszcze gwarancji pojawienia się wpłat, a tym bardziej osiągnięcia kwoty, której potrzebujesz. Zacznij od zaplanowania promocji. Zastanów się jakie masz możliwości reklamy swojej zbiórki, jakimi kanałami social media dysponujesz? Czy masz znajomych, którzy udostępnią informację o zbiórce?
Zaraz po uruchomieniu zbiórki poproś kilku znajomych o wykonanie drobnych wpłat na Twój projekt. Porozmawiaj z sąsiadami i rodziną. Wyślij sms, e-mail, wiadomość na grupy, w których jesteś, np. na Signalu. Zbiórka, którą już ktoś wsparł sprawia lepsze wrażenie.
Informacje o zbiórce zamieść na swoich profilach w mediach społecznościowych, opublikuj post czy tweet. Zamieść relację, w której opiszesz swoją historię i pomysł. Zdobądź zaufanie darczyńców! Nawet proste nagranie wykonane telefonem komórkowym jest dobrym sposobem na dotarcie do szerokiego grona osób. Darczyńcy muszą Cię poznać i uwierzyć w Twój projekt. Poproś znajomych o udostępnienie.
Jeśli masz swoją stronę internetową koniecznie umieść tam informację o zbiórce. Skorzystaj z generatora kodu dostępnego na naszym portalu i zamieść praktyczny widget, który gwarantuje szybką wpłatę.
Możesz też wysłać komunikat do mediów i zorganizować spotkanie, briefing, konferencję prasową. Bardzo skuteczne będzie poparcie Twojej akcji przez znane osoby. Spróbuj i poproś jakiegoś "celebrytę", żeby wspomniał o Twojej zbiórce.
Pamiętaj, że masz nasze wsparcie w działaniach promocyjnych!
Jak możemy pomóc?
Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa pakiety: Podstawowy i Premium. Pakiet Podstawowy zawiera wygenerowanie krótkiego linku do Twojej zbiórki oraz wyróżnienie na liście projektów. Pakiet Premium zawiera dodatkowo umieszczenie informacji o Twojej zbiórce na profilu FB portalu Twojazbiorka.pl oraz w naszym newsletterze, a także wyróżnienie na stronie głównej. Każdą z opcji możesz też wykupić niezależnie.
Najlepsze efekty przyniesie działanie na wszystkich polach. Kluczowe jest Twoje zaangażowanie. Wyobraź sobie, że zbiórka jest jak toczenie kuli śnieżnej, która stopniowo się rozrasta, im więcej działań podejmiesz tym większy sukces twojej zbiórki.
Obejrzyj naszą animację:
Przewodnik Michała Osieja to doskonałe wprowadzenie, które pozwoli Ci na rozpoczęcie przygody z fundraisingiem
Czytaj więcejPolacy tłumnie ruszyli na pomoc Ukraińcom, którzy znaleźli się w obliczu niewyobrażalnego dramatu. Zastanówmy się, jak pomagać uchodźcom mądrze, aby faktycznie wesprzeć ich w trudnych chwilach.
Czytaj więcejJak stworzyć opis zbiórki, który dotrze do umysłu odbiorcy?
Czytaj więcej