W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityka prywatności
Dodaj aplikację do ekranu startowego Twojego urządzenia!
Wejdź w ustawienia przeglądania i znajdź opcję Zapisz w zakładkach.
Podaj e-mail, na który jest założone konto i przyślemy Ci link do zresetowania hasła.
Planowanie zbiórki. Jak osiągnąć cel?
Przed rozpoczęciem zbiórki przemyśl plan działań. Zastanów się, jaki jest Twój cel, jaka jest Twoja motywacja do działania. Aby dotrzeć ze swoją pasją do nowych osób i potencjalnych darczyńców, należy przede wszystkim zachęcająco opisać projekt. Bardzo ważny jest dobry tytuł: krótki, ale wyjaśniający cel. Nazwa zbiórki to wezwanie do działania lub zwracające uwagę hasło. To pierwsze co zobaczy darczyńca, więc warto poświęcić trochę czasu na wymyślenie przyciągającej nazwy.
Darczyńcy chętniej angażują się w zbieranie mniejszej kwoty, to zwiększa szansę na sukces, dlatego zastanów się, czy nie podzielić zbiórki na etapy.
Nie zapomnij o zdjęciu, które będzie wizytówką Twojego projektu. Główne zdjęcie zbiórki musi mieć format 4:3 i maksymalny rozmiar 3 megabajtów.
Pamiętaj! Bardzo ważne jest, aby nie zapomnieć o podziękowaniu. Wyślij maila, smsa, list z podziękowaniem do osób, które wsparły Twój projekt. Więź, którą nawiążesz podczas akcji z darczyńcami, będzie owocować w przyszłości. Na naszym portalu jest dostępna opcja, dzięki której można wysyłać wiadomości do osób, które wpłaciły na zbiórkę. Możesz indywidualnie, do każdego z osobna, napisać lub wysłać jedną wiadomość do wszystkich. Zachęcamy do korzystania z tej możliwości.
Zastanów się w jaki sposób możesz sprawdzić i zmierzyć, czy Twój cel został osiągnięty. Określ wskaźniki.
Analiza i wnioski to ostatni punkt kampanii. Po każdej zakończonej zbiórce dobrze jest zrobić podsumowanie i określić, czy czas zbiórki był odpowiedni, kwota wystarczająca, z jakich narzędzi fundraisingowych korzystałeś przy promocji, a o jakich zapomniałeś i dlaczego.
Więcej o planowaniu zbiórki dowiesz się z naszej animacji:
Tylko do 2 maja można zdecydować o wsparciu wybranej organizacji pożytku publicznego przekazując na nią 1% opłaconego podatku. Dowiedz się, czym różni się wsparcie 1 procentem od darowizny.
Twojazbiorka.pl to platforma, która pomoże zebrać środki na Twój cel. Zobacz jakie to proste! Wystarczy kilka działań i możesz zacząć realizować swój projekt.